Míg a TV2 múlt heti reklámszpotja szerint a Nagy János - Chacón boxmérkőzést és az azt feldolgozó Napló című műsort 4 millió néző tekintette meg, addig az AGB index.hu-n publikált adatai szerint a meccs nézettsége 2 120 000, a Naplóé 2 591 000 volt (az RTL KLUB legnépszerűbb műsora a Legyen Ön is milliomos átlagosan 2 613 000 nézőt vonzott).
A TV2 közleményében tudatta, hogy a két mérés közötti eltérés abból fakad, hogy az AGB-s adatok azokra a nézőkre vonatkoznak, akik az elejétől a végéig végigizgulták a mérkőzést, addig a TV2 szpotjában mindazok a nézők szerepeltek, akik belenéztek a műsorokba.
Másképpen mérte a TV2 a Chacón meccs nézettségét
Míg a TV2 múlt heti reklámszpotja szerint a Nagy János - Chacón boxmérkőzést és az azt feldolgozó Napló című műsort 4 millió néző tekintette meg, addig az AGB index.hu-n publikált adatai szerint a meccs nézettsége 2 120 000, a Naplóé 2 591 000 volt.