A 2016 januári teljes körű tisztújítást követően az IAB elnöksége elsőként a projekteket és a lehetőségeket tekintette át, és változtatott a szervezet működésén és struktúráján. A Barnóth Zoltán elnök, Kardos Gábor és Ziegler Gábor alelnökök által a közös elnöki pályázatban megfogalmazottakkal összhangban az átalakítás célja egy dinamikus, munkacsoportokra és aktív elnökségi munkára alapozott működési rend kialakítása volt.
"Máth Andrással újabb nagy tudású, tapasztalt személlyel erősödik a digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezete. Mivel a szervezet tevékenysége túlnyomórészt más elfoglaltság melletti önkéntes közreműködésre épül, érdemi változást jelent a váltás a dedikált ügyvezetői pozícióban. Ezzel a szervezet központi, azaz nem munkacsoportokban zajló programjainak és persze a teljes működés-koordinációnak is új lendületet remélünk adni. Ehhez Máth András tudása, operativitása és kreativitása is érdemben hozzá tesz majd" – mondta el Barnóth Zoltán, az IAB Hungary elnöke.
Máth András korábban több mint tíz éven át a Ringier/Médiaworks kutatási és szervezési igazgatójaként dolgozott, időben ezzel átfedve 2015 óta elnökként vezeti a Digitális Közönségmérési Tanács munkáját, mely pozícióját az IAB mellett is megtartja. A Ringier előtt dolgozott az Indexnél, valamint pályája kezdetén média-, és digitális kutatási igazgatójaként a GfK-ban. Az IAB Hungary ügyvezetői megbízását 2017 március elejétől vállalta.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.
mfor.hu