2p

Egyesül az Evomedia és a New Wave Media Group Zrt. értékesítési csapata és portfóliója.

A 24.hu beszámolója szerint az egyesülést kedden jelentette be a Matolcsy Ádám (Matolcsy György, MNB-elnök fiának) érdekeltségében lévő New Wave Media Group. A tájékoztatás szerint az Evomediát a jövőben is az eddigi menedzsment vezeti majd.

Az Evomedia kereskedelmi igazgatója, Gazsó Gábor elmondta:

"Választ és alternatívát fogunk mutatni a hirdetőknek, hogy miért éri meg jobban számukra a mi portfóliónkban hirdetni az egyre nagyobb teret hódító nemzetközi szereplőkkel (Google, Facebook, Youtube, Instagram, Snapchat) szemben. Ehhez a megfelelő méretű portfólió mellett innovatívnak, gyorsnak és kreatívnak kell lennünk, amihez remek partnerre és csapatra találtunk a New Wave Media Groupban".

Matolcsy Ádám
(Fotó: Facebook)

Matolcsy Ádám pedig a következőképpen értékelt:

"Az Evomedia menedzsmentje, értékesítési tapasztalata és innovatív gondolkodása garancia a sikeres működésre, remekül ki fogja egészíteni a New Wave Media Group kreatív hirdetési megoldásait, és a közös munka rendkívül sok fejlesztésnek ad teret. Nagyon bizakodó vagyok a lehetőségeket tekintve, számunkra és a hirdetők számára is új fejezet kezdődik a hazai online hirdetésértékesítésben, hiszen a legtöbb digitális márkát az Evomedia fogja kezelni".

Az Evomedia portfóliója jelenleg havonta 3,4 millió embert ér el és 308 millió oldalletöltéssel rendelkezik (forrás: a  Gemius – DKT 2017/08, 15+ belföldi közönség), Gemius Explorer szoftver. Hozzá tartoznak többek között az Árukereső, Használtautó, Hírkereső, Kapu, Népszava, Faktor.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!