A 24.hu beszámolója szerint az egyesülést kedden jelentette be a Matolcsy Ádám (Matolcsy György, MNB-elnök fiának) érdekeltségében lévő New Wave Media Group. A tájékoztatás szerint az Evomediát a jövőben is az eddigi menedzsment vezeti majd.
Az Evomedia kereskedelmi igazgatója, Gazsó Gábor elmondta:
"Választ és alternatívát fogunk mutatni a hirdetőknek, hogy miért éri meg jobban számukra a mi portfóliónkban hirdetni az egyre nagyobb teret hódító nemzetközi szereplőkkel (Google, Facebook, Youtube, Instagram, Snapchat) szemben. Ehhez a megfelelő méretű portfólió mellett innovatívnak, gyorsnak és kreatívnak kell lennünk, amihez remek partnerre és csapatra találtunk a New Wave Media Groupban".
(Fotó: Facebook)
Matolcsy Ádám pedig a következőképpen értékelt:
"Az Evomedia menedzsmentje, értékesítési tapasztalata és innovatív gondolkodása garancia a sikeres működésre, remekül ki fogja egészíteni a New Wave Media Group kreatív hirdetési megoldásait, és a közös munka rendkívül sok fejlesztésnek ad teret. Nagyon bizakodó vagyok a lehetőségeket tekintve, számunkra és a hirdetők számára is új fejezet kezdődik a hazai online hirdetésértékesítésben, hiszen a legtöbb digitális márkát az Evomedia fogja kezelni".
Az Evomedia portfóliója jelenleg havonta 3,4 millió embert ér el és 308 millió oldalletöltéssel rendelkezik (forrás: a Gemius – DKT 2017/08, 15+ belföldi közönség), Gemius Explorer szoftver. Hozzá tartoznak többek között az Árukereső, Használtautó, Hírkereső, Kapu, Népszava, Faktor.
mfor.hu