Cselényi Tibor közölte: a multinacionális cég magyarországi leányvállalata a kor követelményeinek megfelelően készíti elő az alapanyagokat, amelyeket saját szigorú minőségellenőrzési rendszerén keresztül megszűrve használ fel. Így többek között végeznek mikrobiológiai valamint kémiai analitikai vizsgálatokat is annak érdekében, hogy a vevők csak kifogástalan alapanyagból készült termékeket vásárolhassanak.
A McDonalds arra törekszik, hogy az ételek elkészítésének folyamata teljesen átlátható legyen. Ennek keretében hirdetik meg október 28-29-én a nyílt napokat, amelyeken a vendégek országszerte betekinthetnek az éttermek konyháiba, és megnézhetik, hogy miként készülnek az általuk elfogyasztott ételek. A nyílt napokat az idén másodszor rendezik meg.
A McDonalds Magyarországi Étteremhálózat Kft. 2005-ben 525 millió forintos üzemi eredményt ért el, ami 11 százalékos emelkedés az előző évihez képest. A cég nettó árbevételét 3,5 százalékkal növelte az előző évhez képest: a 28,4 milliárd forintos tavalyi forgalom 54-46 százalékos arányban oszlik meg a vállalati és a franchise üzemeltetésű éttermek között.
Jelenleg a McDonalds magyarországi leányvállalatának 89 étterme működik országszerte. Tavaly mintegy 67 millió vendég fordult meg az éttermekben. Az idei első félévben a vendégszám mintegy 33 millió volt.