1p

Új kampányában erőteljesen támaszkodni kíván a McDonalds az internetre, ennek érdekében web oldalát fejleszti, és online hírleveleket juttat el a fogyasztókhoz.

A McDonald's vezetőit meggyőzte a cég reklámügynökségének a DDB Chicago felmérése, mely szerint a 9 éves gyermeknél kisebbekkel rendelkező anyukák 75 százaléka internetezik. Így kézenfekvő, és a hagyományos médiáknál olcsóbb lehetőségeket kínál az online marketing e célcsoport eléréséhez - számolt be a DM News.

A kampány során tesztjelleggel 10.000 fiatal anyukának juttatják el a hírleveleket. A cél, hogy mind az anyukákat, mind a gyermekeiket bevigyük az éttermekbe – adott kézenfekvő magyarázatott a pilot projekt indítására az egyik vezető.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!