1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Új kampányában erőteljesen támaszkodni kíván a McDonalds az internetre, ennek érdekében web oldalát fejleszti, és online hírleveleket juttat el a fogyasztókhoz.

A McDonald's vezetőit meggyőzte a cég reklámügynökségének a DDB Chicago felmérése, mely szerint a 9 éves gyermeknél kisebbekkel rendelkező anyukák 75 százaléka internetezik. Így kézenfekvő, és a hagyományos médiáknál olcsóbb lehetőségeket kínál az online marketing e célcsoport eléréséhez - számolt be a DM News.

A kampány során tesztjelleggel 10.000 fiatal anyukának juttatják el a hírleveleket. A cél, hogy mind az anyukákat, mind a gyermekeiket bevigyük az éttermekbe – adott kézenfekvő magyarázatott a pilot projekt indítására az egyik vezető.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!