A Spotify prémium hirdetési környezetet nyújtó felület, mobil és asztali eszközökről is elérhető. Számos egyedi co-branded hirdetési formátumának segítségével biztosítja, hogy a hirdetők célzottan érjék el a zeneszerető közönséget. A Spotify megteremti a kapcsolatot a rádió és display hirdetések között hiszen az audio hirdetéssel egy időben jeleníti meg a banneres ajánlatot. Branded playlist megoldása lehetővé teszi a hirdetőknek a tartalomba épülő reklámozást és ezen lejátszási listák Facebook oldalon történő megosztását.
A Spotify 24 millió elkötelezett zeneszerető felhasználó számára nyújt hozzáférést 55 országban világszerte. Több millió zeneszámhoz biztosít közvetlen hozzáférést és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megkeressék, meghallgassák illetve megosszák kedvenc zenéiket.
A Spotify tavaly december 12-én startolt a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában, Bulgáriában és Magyarországon. Már az indulásnál nagy hirdetők partnerségével jelent meg az egyes országokban. Idehaza a KFC és ügynökségük a PHD segítette a Spotify piacra lépését.
mfor.hu