Lázár János Miniszterelnökséget vezető államtitkár egyeztetésre hívta a Magyar Reklámszövetséget (MRSZ). A kedd délutáni találkozón az MRSZ a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (MAKSZ) együtt a reklámadóról és a Franciaországban és Romániában is szabályozott ügynökségi bónuszok kérdéséről beszélgetett Lázár Jánossal, számolt be a Kreatív.
A Miniszterelnökséget vezető államtitkár arra is kíváncsi volt, hogy a szakmai szervezeteknek mi a véleménye arról, hogy Romániában és Franciaországban megszüntették az ügynökségi bónuszokat, amiket a médiaügynökségek szoktak kapni a médiacégektől azért, hogy bizonyos mennyiségű és összegű hirdetést egy adott médiumhoz visznek.
A Kreatív beszámolója szerint az MRSZ és a MAKSZ úgy vélte, hogy a magyar piacon nincs szükség a bónuszok állami szabályozására. A bónusz és a reklámadós téma mellett egy, a kis- és középvállalkozásokat támogató program megfontolását vetette fel a kormány számára, amelyet az MRSZ közleménye szerint az államtitkár üdvözölt és jelezte, hogy megfontolás tárgyává teszi.
Médiás pénzekről is tárgyalt Lázár János a Reklámszövetséggel
Az ügynökségi jutatlékok szabályozása és a reklámadó is előkerült kedden, amikor Lázár János, Miniszterelnökséget vezető államtitkár a Magyar Reklámszövetség elnökével egyeztetett, értesült a kreatív.hu.