2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az ügynökségi jutatlékok szabályozása és a reklámadó is előkerült kedden, amikor Lázár János, Miniszterelnökséget vezető államtitkár a Magyar Reklámszövetség elnökével egyeztetett, értesült a kreatív.hu.

Lázár János Miniszterelnökséget vezető államtitkár egyeztetésre hívta a Magyar Reklámszövetséget (MRSZ). A kedd délutáni találkozón az MRSZ a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (MAKSZ) együtt a reklámadóról és a Franciaországban és Romániában is szabályozott ügynökségi bónuszok kérdéséről beszélgetett Lázár Jánossal, számolt be a Kreatív.

A Miniszterelnökséget vezető államtitkár arra is kíváncsi volt, hogy a szakmai szervezeteknek mi a véleménye arról, hogy Romániában és Franciaországban megszüntették az ügynökségi bónuszokat, amiket a médiaügynökségek szoktak kapni a médiacégektől azért, hogy bizonyos mennyiségű és összegű hirdetést egy adott médiumhoz visznek.

A Kreatív beszámolója szerint az MRSZ és a MAKSZ úgy vélte, hogy a magyar piacon nincs szükség a bónuszok állami szabályozására. A bónusz és a reklámadós téma mellett egy, a kis- és középvállalkozásokat támogató program megfontolását vetette fel a kormány számára, amelyet az MRSZ közleménye szerint az államtitkár üdvözölt és jelezte, hogy megfontolás tárgyává teszi.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!