A feladat médiatervezés és -vásárlás, továbbá médiaelemzés a Magyar Posta Zrt. részére, különös tekintettel a PR- és marketingcélú hirdetések megjelentetésére, valamint kampányokra a nyomtatott, elektronikus és online médiában és a kültéri (outdoor) hirdetési felületeken. A megkötendő szerződés 2010 végéig tart.
A szerződés keretösszege nettó 630 millió forint, amelyből nettó 550 millió fix érték, 80 millió pedig opcionális. Az ajánlatkérő maga dönti el, hogy él-e az opcióval, ez joga, de nem kötelessége.
Alkalmatlan az a jelentkező, amelynek az előző három év (2006., 2007., 2008.) valamelyikében az éves forgalma nem érte el a nettó 800 millió forintot, illetve a médiatervezésből, médiavásárlásból származó forgalma nem érte el az említett évek bármelyikében az évi nettó 630 millió forintot.
A tenderre május 4-ig lehet jelentkezni. A részvételi szakasz eredményhirdetése május 19-én lesz. Az ajánlatkérő három jelentkezőt kér fel ajánlattételre.
Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, úgy hogy a médiában elérhető összevont kedvezmények súlyszáma 50, míg a mintafeladat kidolgozásáé 40. A teljesítés helye: Magyarország, esetlegesen az Európai Unió tagországai, valamint Oroszország, Ukrajna, és Horvátország.