Reklámügynökségek számára hirdetett pályázatot a GKM. A nyertesnek a minisztérium szakmai programjairól, intézkedéseiről kell folyamatosan tájékoztatnia, ezen kívül össze kell állítania azt a médiamixet, amellyel hatékonyan elérhető a célcsoport.
A feladatok közt szerepel a médiatervezés, az ajánlatkérő által elfogadott terveknek megfelelően médiafoglalás- és vásárlás mind a hazai, mind a nemzetközi viszonylatban. A médiatípusok között az elektronikus, nyomtatott, online és közterület szerepel.
A pályázónak utólag értékelnie kell a média megjelenéseket is. Ez a tv esetében post-buy értékelést, a rádiónál spotlistát jelent a sugárzásról. A nyomtatott sajtó viszonylatában támpéldányokat kell csatolni a számlához, míg az online médiában statisztikát és screenshotot, a közterületinél pedig monitoring cd-t kérnek.
Az ajánlatokat 2007. szeptember 3-áig várják, a teljesítés határideje 2008. május 31. A pályázatok közül a legelőnyösebb nyer.