1p

Médiatervezésre, -foglalásra, -vásárlásra, valamint a média megjelenések utóértékelésére írt ki tendert a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM). A szerződés jövő év májusáig szól.

Reklámügynökségek számára hirdetett pályázatot a GKM. A nyertesnek a minisztérium szakmai programjairól, intézkedéseiről kell folyamatosan tájékoztatnia, ezen kívül össze kell állítania azt a médiamixet, amellyel hatékonyan elérhető a célcsoport.

A feladatok közt szerepel a médiatervezés, az ajánlatkérő által elfogadott terveknek megfelelően médiafoglalás- és vásárlás mind a hazai, mind a nemzetközi viszonylatban. A médiatípusok között az elektronikus, nyomtatott, online és közterület szerepel.

A pályázónak utólag értékelnie kell a média megjelenéseket is. Ez a tv esetében post-buy értékelést, a rádiónál spotlistát jelent a sugárzásról. A nyomtatott sajtó viszonylatában támpéldányokat kell csatolni a számlához, míg az online médiában statisztikát és screenshotot, a közterületinél pedig monitoring cd-t kérnek.

Az ajánlatokat 2007. szeptember 3-áig várják, a teljesítés határideje 2008. május 31. A pályázatok közül a legelőnyösebb nyer.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!