1p

A Magyar Telekom csoportszintű online kreatív és médiaügynökségek kiválasztására ír ki tendert - közölte a távközlési társaság kedden.

 

A vállalatcsoport a tenderen kiválasztott médiaügynökségeken keresztül végzi a T-márkák - a T-Com, a T-Online, a T-Mobile, a T-Systems és a T-Kábel - online reklám tevékenységét 2008-ban.

A többlépcsős, nyílt, előminősítéses tender első fázisára bármelyik ügynökség jelentkezhet. Az előminősítés során kiválasztott ügynökségek megkapják a tenderdokumentációt és felkérést a pályázat kidolgozására két kategóriában. A tenderen a feladatokat stratégiai-kreatív és stratégiai médiatervezés témában kapják a pályázók.

A Magyar Telekom csoport online reklámköltése 2006-ban listaáron számítva közel 760 millió forint volt.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!