Az Ipsos Media kutatása szerint a topmenedzserek több mint kétharmada szerez üzleti információkat a netről, de csak hét százalékuk lenne hajlandó fizetni is azokért. A válaszadók több mint háromnegyede gondolta, hogy a website-ok fontos, megbízható forrásnak számítanak, a televíziós csatornák honlapjairól viszont csak egyharmaduk állította ugyanezt.
Tíz megkérdezettből kilenc olvasta bármely nyomtatott sajtótermék legutóbbi számát, a válaszolók hetven százaléka pedig naponta kapott elektronikus hírlevelet az utóbbi egy hónapban.
A felmérésben részt vevők csaknem fele nézett online videót az elmúlt harminc nap során, egyharmaduk olvasott blogot is, de csak öt százalékuk járult hozzá tevőlegesen is egy webnapló tartalmához. A válaszadók csaknem egynegyede töltött le podcastet is.
Médiazabálók a topmenedzserek
A felső vezetők túlnyomó többsége napi rendszerességgel tájékozódik a média több ágából is, a legtöbb időt az internetes oldalak és a nyomtatott lapok böngészésével töltik - derül ki egy friss felmérésből.