1p

A felső vezetők túlnyomó többsége napi rendszerességgel tájékozódik a média több ágából is, a legtöbb időt az internetes oldalak és a nyomtatott lapok böngészésével töltik - derül ki egy friss felmérésből.

Az Ipsos Media kutatása szerint a topmenedzserek több mint kétharmada szerez üzleti információkat a netről, de csak hét százalékuk lenne hajlandó fizetni is azokért. A válaszadók több mint háromnegyede gondolta, hogy a website-ok fontos, megbízható forrásnak számítanak, a televíziós csatornák honlapjairól viszont csak egyharmaduk állította ugyanezt.

Tíz megkérdezettből kilenc olvasta bármely nyomtatott sajtótermék legutóbbi számát, a válaszolók hetven százaléka pedig naponta kapott elektronikus hírlevelet az utóbbi egy hónapban.

A felmérésben részt vevők csaknem fele nézett online videót az elmúlt harminc nap során, egyharmaduk olvasott blogot is, de csak öt százalékuk járult hozzá tevőlegesen is egy webnapló tartalmához. A válaszadók csaknem egynegyede töltött le podcastet is.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!