Az Airbus több mint hatvanezer kilométert repült Frankfurtból New Yorkba, Hong Kongba és Washingtonba. Március 17. óta, a két partnerrepülés közben, valóságos körülmények között tesztelte az A380-as működésének minden fontos elemét. A tesztrepülések részeként az Airbus most először landolt az Amerikai Egyesült Államok területén.
A korábbi tesztek alatt és a fejlesztési szakaszokban is a Lufthansa volt az európai repülőgépgyártók exkluzív partnere - például az A380-as fontos evakuációs tesztjén 2006 márciusának végén, illetve az Airbus által szervezett első hosszú távú A380-as tesztrepülésén (ELF) 2006 szeptemberében.
A Lufthansa összesen tizenöt új, széles törzsű Airbus A380-ast rendelt - többet, mint bármely más európai légitársaság. A légitársaság 2009 nyarán állítja menetrendszerinti szolgálatba az A380-as repülőgép-óriásokat.
Az A380-as ugyan sikerrel vizsgázott, ám nem mondható el ugyanez a teherszállító, A380F-ről. A Fedex és az ILFC lízingtársaság után a UPS is elveszítette az európai konszern, az EADS gigateherszállítójába vetett hitét. A Fedex még tavaly novemberben mondta fel tíz plusz tíz gépre szóló megrendelését, az ILFC pedig inkább az utasszállítót választotta az öt teher helyett. A UPS döntését már korábban, január végén megszellőztette a francia sajtó.
Eredetileg a UPS úgy tervezte, hogy belső vizsgálat útján dönt arról, hogy a vállalat várhat-e 2012-ig a repülőgépekre, de azóta nyilvánosságra került az az új információ, mely szerint az Airbus az A380 teherszállítói verzióján dolgozó munkatársait átcsoportosítja az utasszállító programhoz. Így viszont a UPS nem volt benne biztos, hogy az Airbus valóban tartani tudja a 2012-es időpontot, ezért mondta vissza rendeléseit.
Az Airbus ezek után már csak a kétszintes utasszállítóban bízhat. Összesen 151 gépre van eddig rendelés, ezek közül a legtöbbet az Emirates rendelt, 43 darabot.