2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A régi klasszikus márkákat részesítik előnyben az amerikai tinédzserek - derül ki egy most készült felmérésből. Ebből arra lehet következtetni, hogy még mindig sokat számít az, hogy egy márkanév mennyire bevezetett, az új termékekben nehezen bíznak a fiatalok - írja a Brandweek.

Összesen 7700 amerikai fiatalt kérdeztek meg még tavaly októberben és novemberben, a felmérés eredményét most hozták nyilvánosságra. Az élmezőnyben olyan régi márkák szerepelnek, mint a Coke, a McDonald's, az MTV és a Nike. "Az eredmények azt mutatják, hogy még mindig sokat számít az, hogy a cégek mennyit fordítanak a márkaépítésre" - nyilatkozta egy reklámszakember.

A felmérést készítők szerint annak köszönhető a fenti márkák népszerűsége, hogy ezeknek a legnagyobb a piaci részesedésük, a fiatalok ezeket látják mindenhol. A McDonald's esetében például annak tulajdonítják a vezető szerepet, hogy minden sarkon ott vannak az üzletei Amerikában. Ha valaki mondjuk nem talál egy Burger Kinget, a következő sarkon akkor is lesz egy McDonald's - fogalmazta meg a szakember.

A Coke dominanciája jórészt annak köszönhető, hogy a fiatalok még mindig jórészt azt isszák, bár egyre terjednek a különböző energiaitalok és ásványvizek is. Ez összekapcsolható a McDonald's-szal is, mert a gyorsétteremben is kólát fogyasztanak legtöbbször.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!