2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A régi klasszikus márkákat részesítik előnyben az amerikai tinédzserek - derül ki egy most készült felmérésből. Ebből arra lehet következtetni, hogy még mindig sokat számít az, hogy egy márkanév mennyire bevezetett, az új termékekben nehezen bíznak a fiatalok - írja a Brandweek.

Összesen 7700 amerikai fiatalt kérdeztek meg még tavaly októberben és novemberben, a felmérés eredményét most hozták nyilvánosságra. Az élmezőnyben olyan régi márkák szerepelnek, mint a Coke, a McDonald's, az MTV és a Nike. "Az eredmények azt mutatják, hogy még mindig sokat számít az, hogy a cégek mennyit fordítanak a márkaépítésre" - nyilatkozta egy reklámszakember.

A felmérést készítők szerint annak köszönhető a fenti márkák népszerűsége, hogy ezeknek a legnagyobb a piaci részesedésük, a fiatalok ezeket látják mindenhol. A McDonald's esetében például annak tulajdonítják a vezető szerepet, hogy minden sarkon ott vannak az üzletei Amerikában. Ha valaki mondjuk nem talál egy Burger Kinget, a következő sarkon akkor is lesz egy McDonald's - fogalmazta meg a szakember.

A Coke dominanciája jórészt annak köszönhető, hogy a fiatalok még mindig jórészt azt isszák, bár egyre terjednek a különböző energiaitalok és ásványvizek is. Ez összekapcsolható a McDonald's-szal is, mert a gyorsétteremben is kólát fogyasztanak legtöbbször.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!