1p

Arculatváltás és a korábbiaknál is alacsonyabb árak segítették a világ legnagyobb áruházláncának számító amerikai Wal-Martot abban, hogy megtartsa első helyét a Fortune magazin ötszáz legnagyobb céget felsoroló listáján (Fortune 500).

A negyedik negyedéves borús kiskereskedelmi kilátások hatására Lee Scott vezérigazgató mintegy tizenötezer termék árát csökkentette a boltokban - ráadásul a szokásosnál húsz százalékkal többel - az ünnepi vásárlók elcsábításának érdekében - közli a CNN.

A taktika bevált, a cég százmilliárd dollárnyi bevételt kaszált, s megdöntötte addigi negyedik negyedéves rekordját. A vállalat magabiztosan verte egyik legnagyobb riválisát, a Targetet.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!