1p

Továbbra is szívesen olvasnak nyomtatott médiaterméket a magyar emberek - derült ki a Gfk és a Szonda Ipsos Nemzeti Médiaanalízis felméréséből. A kereskedelmileg fontos 18-49 éves korosztály körében az életmódmagazinok és az autós lapok a legnépszerűbbek

A 2007 második félévi adatokból az derül ki, hogy a 15 éven felüli lakosság 86 százaléka olvasott valamilyern lapot a vizsgált időszakban. A megkérdezettek átlagosan öt lapot olvastak a tavalyi év második felében, összesen 170 sajtóterméket vizsgáltak a kutatók.

A fizetős laptípusok közül továbbra is a tévémagazinok a legnépszerűbbek, a felnőtt lakosság 32 százaléka olvas ilyen jellegű lapokat. Jelentős arányban olvasnak helyi, megyei lapokat az emberek, a megkérdezettek 31 százaléka számolt be arról, hogy ilyen újságokból tájélkozódik. A harmadik legkedveltebb csoport az általános női lapok, melyeket a lakosság 28 százaléka forgat.

Az előző időszak felméréséhez képest többen olvasnak országos bulvárlapokat, a lakosság 15 százaléka vallotta, hogy olvasója ilyen újságoknak. Szintén nőtt az egészségmegőrzéssel kapcsolatos termékek népszerűsége és a férfi életmód magazinok olvasottsága.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!