"Büszkék vagyunk arra, hogy a "kult" Turné kis büdzséből készített kampánya ilyen kiemelkedő szakmai elismerést kapott" - mondta Borsos Sándor, a Reklámzabálók Éjszakája főszervezője, abból az alkalomból, hogy a "Reklámzabálók Éjszakája 2006" kampány elnyerte az Ezüst Penge díjat az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál ATL alapú integrált komplex kampány kategóriájában, áll a társaság közleményében.
"Nagyon örülünk ennek a kategóriadíjnak - emelte ki Mentes Endre, a kampányt készítő ACG Hey képviseletében - mivel ezzel a díjjal a kampány egészét, és nem egyes részeit ismerték el."
Számos újdonság lesz idén
A Reklámzabálók a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (MAKSZ) közösen biztosítják, hogy az Arany Penge Kreatív Reklámfesztiválon induló 243 alkotásból már a közönség is kiválaszthatja a legjobbakat. További újdonság, hogy a legtöbb kategóriadíjat megszerző ügynökség is külön elismerésben részesül majd.
Az idei kampány során a médiamix minden eleme jelen lesz. A tervek szerint az előző évekhez képest hangsúlyosabban alkalmazzák a szervezők az újszerű innovatív médiamegoldások és gerilla marketing eszközöket. A médiakommunikáció az elmúlt évekhez képest hosszabb időszakon keresztül erősebb pr-jelenléttel és nagyobb médiabüdzsével támogatja az esemény megjelenését.
A sok újdonság mellett a szervezők megtartották a hagyományos, értékes elemeket is. Idén is sor kerül a Reklámzabálók éjszakájának keretein belül a "Clio Award" alkotásainak vetítésére, továbbá az előző évek anyagaiból dvd összeállítások is készültek.