3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az eddigi remeklés után viszonylag gyengén szerepelt legutóbb a TV2 tehetségkutatója, a The Voice-Magyarország hangja, mely ugyan idősávját megnyerte, ám több program is megelőzte. Az X-Faktor mellett a Barátok közt és Balázs új vetélkedője, a Kód is jobb volt a pénteki énekversenynél.

A 45. heti nézettségi számok alapján ismét az RTL Klub örülhetett, mely a nagy rivális mellett a kisebb csatornáktól is vitt el nézőket, így ismét határozott lépést tett – főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportban - a 30 százalékos közönségarány irányába. A remeklés hátterében elsősorban a hétköznap estéken tapasztalt elsöprő lendület áll. Ugyan a főműsoridős mutatókba a délutáni program nem számít bele, a nézőkre azonban hat a jól felépített műsorfolyam. Sokan ugyanis könnyen ott ragadnak egy-egy csatornán, ha egy jó műsort látnak. Minden bizonnyal az RTL Klub is erre építhetett, amikor úgy döntött, hogy A gyanú árnyékában című reality például biztosan megállná a helyét későbbi idősávban is, ám az RTL kissé beáldozva, erős felvezetésnek szánja a főműsoridős programokhoz. Ennek is köszönhető, hogy a legnézettebb hírműsor ismét az RTL Klub Híradója.

Később a vetélkedő, mely ezúttal már nem az Egy perc és nyersz, hanem a Kód és a Barátok közt is nagyon erős számokat hozott estéről estére, ami már a főműsoridő dominanciát biztosítja.


A 45. héten főmősoridőben (19-23 között a 18-49-es korosztályban) a kereskedelmileg fontos célcsoportban (18-49 évesek) az RTL számai ezúttal erősen nőttek, a csatorna műsorait átlagosan a tévénézők 28,4 (múlt héten 26,6) százaléka követte. A TV2 közönségaránya minimálisan csökkent, a tévé előtt ülők 17,9 százalékát nézte a csatornát. A harmadik helyre ezúttal is a Cool kapaszkodott fel, ám látványos visszaesést elszenvedve, 5,1 százalékos közönségaránnyal kellett megelégednie. Erős csökkenés jellemezte a F+-t is, mely most csak 4 % SHR pontot ért el. A múlt heti teljesítményét hozta a Viasat3 (3,9% SHR), mely így beérte a vetélytársakat. Az M1 (3,7% SHR) ismét a középmezőny alján fejezte be a hetet.

A heti programot illetően nagy változások nem voltak az állandó programokat hozó napokon. Hétfőn a Doktor Csont verte az NCIS-t, majd a Shoder Klub gyűrte le kicsit szorosabb küzdelemben a NCIS: Los Angelest. Kedden a nézők egy része a kisebb csatornákhoz pártolt, amit a Dortmund-Madrid BL-meccs kiemelkedő számai is jeleznek, a mérkőzés a harmadik legnépszerűbb program lett. Az RTL-en vetített Castle a csatorna átlagánál jóval gyengébb számokkal is simán verte a Mission Impossibile 2. című akciófilmet. Szerdán az utóbbi időben erősen gyengélkedő Dallas helyett a Házasodik a gazda című reality került adásba, mely simán verte a House-t.

Csütörtökön az Üvegtigris (TV2) próbálkozott a Szállító 3 ellen, nem sok sikerrel. Bár a nagyok bajszát nem sikerült meghúzni, a Story TV ismét remekelt azon az estén, köszönhetően a Videoton legutóbbi EL-meccsének. Pénteken a korábban jelzett The Voice-Magyarország hangja hozta meg az egyetlen főműsoridős győzelmet a TV2 számára. Igaz, a műsor ezúttal csak 30 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban, amely az eddigi legalacsonyabb érték volt a műsor esetében.

Szombaton szokás szerint tarolt az X-Faktor. Vasárnap megint az RTL Klub filmválasztása sikerült jobban, a Harry Potter és a főnix rendje simán maga mögé utasította a TV2 által műsorra tűzött Johnny English című filmet.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!