A T-Online Magyarország tulajdonában lévő iWiW közösségi oldal életében kiemelkedő jelentőségű volt a 2006-os év. A portálon regisztráltak száma az elmúlt évben korábban nem tapasztalt mértékben növekedett; míg a felvásárlás napján közel 640 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezett, addig januárra ez a szám 1,7 millió főre nőtt - áll a T-Online sajtóközleményében.
A közösségi portál egyedi látogatottsága stabilan meghaladja a hétszázezret. Míg a tavalyi áprilisi akvizíciókor az iWiW használói között a rendszer 35 milliónál több kapcsolatot tartott nyilván, mára ez a szám meghaladja a 162 milliót.
Tavaly a T-Online Magyarország Zrt. több mint 200 milliós árbevételt generált az iWiW reklámfelületeinek értékesítéséből, amely a korábbi adatokkal összevetve szintén kiváló eredménynek mondható.
Az oldal legújabb szolgáltatásai közé tartozik a nemrég elindított "Kedvmutató", amely mérhetővé teszi a felhasználók pillanatnyi hangulatát. Decemberben a kereső funkció tovább finomodott. Ennek köszönhetően már nem csak a regisztráltak között, hanem a fórumokban, illetve az apróhirdetésekben is lehet kutatni, illetve az "összetett keresés" funkció segítségével célzott keresést lehet végrehajtani az ismerősök között.
Az iWiW - az e-spell fordítóirodával közösen - immár harmadik alkalommal karácsonyi használt ruhagyűjtést szervezett, amely keretében rendkívül sok felhasználó juttatta el használt, de még jó állapotban lévő ruháját a megjelölt gyűjtőhelyre. A meghirdetett program keretében beérkezett több mint egy teherautónyi ruha a Menhely Alapítványhoz került.