1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Először lesz kétszámjegyű növekedése az internetes reklámpiacnak idén. A tíz százalékos lélektani határt elsőként Nagy-Britanniában (12,9 százalék) és Svédországban (10,5 százalék) lépi át az online szegmens - derül ki a ZenithOptimedia kutatásából.

A felmérést végző cég szerint 2008-ra további hat országban válik kétszámjegyűvé a reklámtorta netes szeletének növekedése. Ezek: Ausztrália, Dél-Korea, Izrael, Japán, Norvégia és Tajvan - közli az eMarketer. A felmérésből az is kiderül, hogy 2005 és 2008 között mintegy 84 százalékkal fog növekedni az online reklámköltés.

A hirdetésekre szánt összeg tekintetében tavaly az internet 4,7 százalékkal részesedett a teljes piacból, előrejelzések szerint ez 2008-ig 7,3-ra emelkedik. Ha a növekedés ilyen tempóban halad tovább, a netes hirdetések részaránya 2011-re szintén kétszámjegyű lehet.

Az online reklámok részesedése idén már meg fogja előzni a kültériekét, s gyorsan közelít a rádióéhoz. Elemzők szerint 2008-ra az internet és a rádió részesedése közötti különbség 0,7 százalékra szűkül.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!