2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Mérsékelt ütemben, éves összevetésben hat százalékkal, 187 milliárd forintra nőtt tavaly a hazai reklámpiac. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) adatai szerint az év egyértelmű nyertese az internet volt: az online hirdetési piac több mint 44 százalékkal, 14 milliárd forintra nőtt, megelőzve ezzel az öt százalékos visszaesést produkáló rádiót - írja a Világgazdaság.

Az internet következő "skalpja" a közterület lehet, erre valószínűleg már csak két évet kell várnunk - jósolta a Világgazdaságnak nyilatkozva az MRSZ alelnöke, Novák Péter. A szakember hozzátette: számos kis- és középvállalkozás van már, amely teljes reklámbüdzséjét a neten költi el, de egyre több az olyan top 100-as hirdető is, amelynek esetében az online reklámköltés aránya eléri a 15-20 százalékot.

A televíziós, a sajtó- és a közterületi költés egyaránt bővült, de - miként az egész piac - jóval az infláció alatti mértékben. A két vezuető médiumban a kisebb szereplőknek köszönhető a növekedés: a négy százalékkal, 75 milliárd forintosra bővülő televíziós reklámpiacon a gombamód szaporodó kábeltévés csatornáknak, a 67 milliárd forint fölötti hirdetési bevételt elkönyvelő (nyomtatott) sajtóban pedig az együtt mintegy 14 milliárd forintot elérő ingyenes hirdetési lapoknak - számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!