A TNS Worldpanel és a Marketing magazin közös felmérése szerint a Kelloggs élelmiszermárka négy százalékkal 550 millió fontra növelte eladásait az Egyesült Királyságban, írja a BBC News.
A Walker Crisp és a Coca-Cola a hagyományos termékeik mellett bevezetett egészséges termékeknek köszönhetően szintén jól szerepeltek. Mindazonáltal a trenddel ellentétben számos alkoholmárka is jelentősen növelni tudta bevételeit.
A Coca-Cola a Coke Zero cukormentes üdítő bevezetésével hét százalékkal tudta növelni az értékesítést a tavalyi üzleti évben Angliában.
Az elemzés szerint számos további példa van arra, hogy új, egészséges termékek bevezetése, vagy a régi élelmiszerek újrapozicionálása miatt egy vállalat jelentős növekedésnek indult.
"Tisztán látszik, hogy milyen irányba kell haladniuk a vállalatoknak. Ha nem váltanak az egészséges termékek felé, az a saját vesztüket jelentheti" - közölte Lucy Barrett, a Marketing magazin helyettes szerkesztője.