1p

Jelentősen növelni tudták tavalyi eladásaikat azok a vállalatok Angliában, melyek időben reagáltak az egészségesebb termékek iránti egyre erősödő fogyasztói igényre, állítja egy közelmúltban készült tanulmány.

A TNS Worldpanel és a Marketing magazin közös felmérése szerint a Kelloggs élelmiszermárka négy százalékkal 550 millió fontra növelte eladásait az Egyesült Királyságban, írja a BBC News.

A Walker Crisp és a Coca-Cola a hagyományos termékeik mellett bevezetett egészséges termékeknek köszönhetően szintén jól szerepeltek. Mindazonáltal a trenddel ellentétben számos alkoholmárka is jelentősen növelni tudta bevételeit.

A Coca-Cola a Coke Zero cukormentes üdítő bevezetésével hét százalékkal tudta növelni az értékesítést a tavalyi üzleti évben Angliában.

Az elemzés szerint számos további példa van arra, hogy új, egészséges termékek bevezetése, vagy a régi élelmiszerek újrapozicionálása miatt egy vállalat jelentős növekedésnek indult.

"Tisztán látszik, hogy milyen irányba kell haladniuk a vállalatoknak. Ha nem váltanak az egészséges termékek felé, az a saját vesztüket jelentheti" - közölte Lucy Barrett, a Marketing magazin helyettes szerkesztője.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!