2p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Miután az amerikai kiskereskedelem forgalma tíz hónapja zuhan, több áruházlánc is megelégelte ezt a helyzetet és úgy döntött: kánikula és nyár közepe ide vagy oda, nekik karácsonyi forgalom kell! És meghirdették a karácsonyi vásárt a hagyományos karácsonyi díszekkel és Mikulással, írja a Napi Gazdaság.

A Sears akciója a múlt héten kezdődött, üzleteiben és internetes oldalain egyaránt megjelentek a hófödte csúcsok, síléccel, télikabátok és csizmák - amelyek mellé fürdőruhát, felfújható úszómedencét és szandált is vehet az a vevő, akinek eszébe jut kinézni az ablakon. A Toys R Us inkább a zsebek felől közelíti meg a témát - nagyjából 50 százalék ünnepi engedményt ad a kerékpárok, vieojátékok, babaházak és a hordozható dvd-lejátszók árából. Mindenkinek szüksége van egy kis karácsonyra, most rögtön! - hangzik a cég jelmondata. Az év végi vásárok a legfontosabbak az amerikai kiskereskedelemben - éves bevételük akár 40 százalékát is elérheti e néhány hét alatt elért forgalmuk.

A láncok valószínűleg a Nordtrom Inc áruházláncot akarják beérni. Annak július végi évfordulós kiárusítása kínálatában nagy sikerrel mindig ott vannak a hideg időre szánt bőrdzsekik, télikabátok és csizmák is, írja a Napi.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!