A Sears akciója a múlt héten kezdődött, üzleteiben és internetes oldalain egyaránt megjelentek a hófödte csúcsok, síléccel, télikabátok és csizmák - amelyek mellé fürdőruhát, felfújható úszómedencét és szandált is vehet az a vevő, akinek eszébe jut kinézni az ablakon. A Toys R Us inkább a zsebek felől közelíti meg a témát - nagyjából 50 százalék ünnepi engedményt ad a kerékpárok, vieojátékok, babaházak és a hordozható dvd-lejátszók árából. Mindenkinek szüksége van egy kis karácsonyra, most rögtön! - hangzik a cég jelmondata. Az év végi vásárok a legfontosabbak az amerikai kiskereskedelemben - éves bevételük akár 40 százalékát is elérheti e néhány hét alatt elért forgalmuk.
A láncok valószínűleg a Nordtrom Inc áruházláncot akarják beérni. Annak július végi évfordulós kiárusítása kínálatában nagy sikerrel mindig ott vannak a hideg időre szánt bőrdzsekik, télikabátok és csizmák is, írja a Napi.
Menedzsment Fórum