A stockholmi tőzsdén jegyzett, máltai központú cég hétfőn 15,3 millió angol font adózott eredményt jelentett az első félévről. A tavalyi első félévben 5,7 millió font volt az adózott eredménye. A második negyedévben lassult az üzletmenet, de az 5,4 millió angol fontos adózott eredmény így is 54 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbi 3,5 milliót. A haszonrés csökkenését és a további profitnövekedést azzal magyarázták a hétfőn megjelent beszámolóban, hogy főleg a felzárkózó piacokon a "jelenlegi gazdasági helyzetre tekintettel, vonzó játékfeltételeket" kínált az 1997-ben alakult cég.
A játékokból származó bruttó bevétel az első félévben 66,2 millió angol font volt, 12 százalékkal több az egy évvel korábbi 59,2 milliónál. A második negyedévben a 30 milliós bevétel 7,5 százalékkal volt nagyobb a tavalyi második negyedévi 27,9 milliónál.
A cég három tételből álló szponzori díjat fizet a Ferencvárosnak a 2012-ig szóló megállapodás szerint. Az első rész egy fix összeg, a második a csapat tévés mérkőzéseinek számától függ, a harmadik egy prémiumrendszer, azaz a bajnoki és kupaszereplés határozza meg a mértékét. A támogatás mértékéről Berki Krisztián, az együttest működtető gazdasági társaság vezérigazgatója július végén sajtótájékoztatón azt mondta, hogy évekkel ezelőtt volt hasonló nagyságrendű pénzt biztosító főszponzora a klubnak. Mattias Stetz regionális marketingigazgató hozzátette, a költségvetéshez viszonyítva a Ferencváros olyan támogatást kap, mint a cég által szintén támogatott angol FC Liverpool, a francia PSG vagy a spanyol Valencia, amellyel júniusban szerződött az Unibet.
Tavaly az Unibet Group plc adózott eredménye átszervezési költségek és a font romlása okozta, nem realizált kötvényveszteség miatt 8,771 millió angol fontra esett a 2007-es 18, 692 millióról, de az üzemi eredménye nőtt. A játékokból származó bruttó bevétel 123,445 millió fontra ugrott 81,428 millióról.