1p

Noha az elmúlt ünnepi időszakban is tovább nőtt az online kereskedők forgalma, a vásárlók kevésbé elégedettek a szolgáltatásokkal, mint a korábbi években - legalábbis ez derül ki a ForeSee Results friss felméréséből.

Az elemzésből kiderül, hogy a vezető online kereskedőkkel szembeni összesített megelégedettség 74 pontot ért el a százas skálán tavaly, ami 1,3 százalékkal kevesebb, mint 2006-ban.

A fogyasztók kedvenc internetes kereskedői a 2007-es ünnepi szezonban a Netflix (86 ponttal), az Amazon.com (82), az L.L. Bean (80) és a QVC (80) voltak. A legtöbbet fejlődött webáruház a Costco volt, a vásárlók 4,3 százalékkal nagyobb elégedettséget jelentettek a céggel kapcsolatban, mely így 72 pontot ért el. A Costcót a Zappos követi (négy százalékkal és 78 ponttal), harmadik helyen pedig az Avon landolt (3,9 százaklos fejlődés után, 79 ponttal).

A negyven legjelentősebb webshop közül tízzel voltak elégedettebbek a felhasználók, mint tavaly, tizennyolcnak pedig kevesebb pontja lett - írja az eMarketer.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!