Az elemzésből kiderül, hogy a vezető online kereskedőkkel szembeni összesített megelégedettség 74 pontot ért el a százas skálán tavaly, ami 1,3 százalékkal kevesebb, mint 2006-ban.
A fogyasztók kedvenc internetes kereskedői a 2007-es ünnepi szezonban a Netflix (86 ponttal), az Amazon.com (82), az L.L. Bean (80) és a QVC (80) voltak. A legtöbbet fejlődött webáruház a Costco volt, a vásárlók 4,3 százalékkal nagyobb elégedettséget jelentettek a céggel kapcsolatban, mely így 72 pontot ért el. A Costcót a Zappos követi (négy százalékkal és 78 ponttal), harmadik helyen pedig az Avon landolt (3,9 százaklos fejlődés után, 79 ponttal).
A negyven legjelentősebb webshop közül tízzel voltak elégedettebbek a felhasználók, mint tavaly, tizennyolcnak pedig kevesebb pontja lett - írja az eMarketer.