2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal 25 milliárd forintos keretösszegű nyílt közbeszerzést írt ki, kommunikációs feladatokhoz kapcsolódó szolgáltatások ellátására - a felhívás a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

Egy múlt évi kormányrendelet sorolja fel azt, hogy mely szervezeteknek kell központosított közbeszerzéssel - a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül - megrendelniük a kommunikációs feladataikhoz kapcsolódó szolgáltatásokat.

A most megjelent tender a rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek igényei szerint, de legfeljebb 25 milliárd forintban határozza meg a keretet, amely egy évig érvényes. A szükséges fedezet a rendelet alá tartozó szervezetek költségvetéseiben áll rendelkezésre.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal nyolc témakört határozott meg: kutatási feladatokat, stratégiai tervezést és tanácsadást, grafikai tervezést, integrált reklámügynökségi szolgáltatásokat, pr-ügynökségi szolgáltatásokat, online kommunikációs és közösségi média szolgáltatásokat, gyártást (film, video, fotó, nyomtatás stb.), végül pedig médiatervezést és vásárlást.

Ajánlatot - egyéb megkötések mellett - az tehet, aki az eljárást megindító felhívás megjelenését megelőző 3 évből rendelkezik legalább két, egyenként legalább nettó 2 millió forint ellenértékű kvalitatív és/vagy kvantitatív közvéleménykutatási referenciával; továbbá legalább két kommunikációs stratégia tervezésére vonatkozó referenciával, amely - egyenként - legalább nettó 5 millió forint értékű volt.

Az ajánlattételi határidő június 8. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, de az értékelési kritériumok között túlsúlyos a mintafeladat kidolgozottsága.

Nobilis Márton, a hivatal elnöke a Portfoliónak április 22-én adott interjúban a közbeszerzési keretmegállapodással kapcsolatban célként azt fogalmazta meg, hogy a reklámköltéseket és a kommunikációs beszerzéseket olcsóbbá tegye az állam, hatékonyabban használják fel a költségvetési forrásokat, és hogy folyamatosan felügyeljék "az eddig sokak által csak találgatott méretű költéseket".

A keretmegállapodásnak három nyertese lesz - ismertette az interjúban -, három ügynökség, amelyek a 25 milliárdos keretből történő minden egyes lehívás alkalmával újra és újra versenyezni fognak, és "mindig a legolcsóbb fog nyerni".

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!