A piaci sikereket a szakma is elismeri
A második díj öröme
[ajanlo=1363][igazitas=right/]A fenti problémák elhomályosították a Japánban elnyert Év Autója díjat, amelyet immár másodszor vihette el a Suzuki Swift. A verseny egyik alapfeltétele volt a japán gyártási helyszín és az éves szinten legalább ötezer darabot meghaladó mennyiség. A Swift ezen felül megfelelt még a 72 szakértőből álló zsűri teljesítményre, stílusra, vezetési élményre, igénykielégítő funkciók biztosítására vonatkozó kívánalmainak is, így az autó ma már a cég büszkeségeként e díj boldog tulajdonosa. Értékesítési adatok is bizonyítják, hogy a Suzuki Swift nemcsak az említett szakmai zsűri, hanem a közönség tetszését is elnyerte, hiszen 2005-ben várhatóan 200 ezer Swift talál gazdára szerte a világban.
Ez a díj szakmai szempontból igazolja azt, amit az eladási adatokból már tudhatunk, hiszen 2005. október végéig az új Swift-ből hatvanhatezer darabot értékesítettek. Ebből tizenötezret a magyar piacon, míg a fennmaradó mennyiséget exportálták. Így elmondható, hogy sikeres az autó. - nyilatkozta az mfor.hu-nak Tihanyi Tamás, Suzuki marketing és PR vezetője.
Átalakulóban a termelés
A cég fő célkitűzése az európai ízlésnek és igényeknek megfelelő autók fejlesztése és gyártása, így - Tihanyi Tamás elmondása szerint - különösen hízelgő volt a magyarországi gyár számára, hogy ezzel a koncepcióval Japánban is nyerni tudott. A pozitív visszajelzés a már említett megújulási program sikerét igazolja, melynek következő lépése a piacon jövő év tavaszán megjelenő SX4 lesz, ami már egy felsőbb kategóriájú autót jelent az Ignis és a Swift után.
Marad a merész dizájn és a dinamikus vezetési élmény, ami már eddig is kiemelt hangsúlyt kapott a cég televízióban, sajtóban, óriásplakátokon és egyéb reklámhordozókon megjelenő reklámüzeneteiben: elegendő csak a színes tömeg elől "menekülő" fürge autócskára utalni. A Suzuki Magyarország piacvezető autógyártójaként ugyanis, inkább piaci pozícióját kívánja megerősíteni a díj széles körű megismertetésével, és nem használná kifejezetten reklám célra az elismerést. A vállalat a kitüntetést a piaci sikereket megkoronázó szakmai visszacsatolásnak tartja. Ennek ellenére, ha a reklámszpotokban nem is, a PR területen mindenképpen kihasználják ennek előnyeit.
LM. - MB.