3p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Autóipari Szakemberek és Újságírók Konferenciájának (Automotive Researchers' and Journalists' Conference of Japan) ítélete alapján a Suzuki Swift Magyarországon is gyártott verziója nyerte idén az Év Autója díjat Japánban. Az öröm akár felhőtlen is lehetne, ám kiderült, disszonáns hangok vegyültek - legalábbis Magyarországon - az ünneplésbe.

A piaci sikereket a szakma is elismeri

A második díj öröme

[ajanlo=1363][igazitas=right/]A fenti problémák elhomályosították a Japánban elnyert Év Autója díjat, amelyet immár másodszor vihette el a Suzuki Swift. A verseny egyik alapfeltétele volt a japán gyártási helyszín és az éves szinten legalább ötezer darabot meghaladó mennyiség. A Swift ezen felül megfelelt még a 72 szakértőből álló zsűri teljesítményre, stílusra, vezetési élményre, igénykielégítő funkciók biztosítására vonatkozó kívánalmainak is, így az autó ma már a cég büszkeségeként e díj boldog tulajdonosa. Értékesítési adatok is bizonyítják, hogy a Suzuki Swift nemcsak az említett szakmai zsűri, hanem a közönség tetszését is elnyerte, hiszen 2005-ben várhatóan 200 ezer Swift talál gazdára szerte a világban.

Ez a díj szakmai szempontból igazolja azt, amit az eladási adatokból már tudhatunk, hiszen 2005. október végéig az új Swift-ből hatvanhatezer darabot értékesítettek. Ebből tizenötezret a magyar piacon, míg a fennmaradó mennyiséget exportálták. Így elmondható, hogy sikeres az autó. - nyilatkozta az mfor.hu-nak Tihanyi Tamás, Suzuki marketing és PR vezetője.

Átalakulóban a termelés

A cég fő célkitűzése az európai ízlésnek és igényeknek megfelelő autók fejlesztése és gyártása, így - Tihanyi Tamás elmondása szerint - különösen hízelgő volt a magyarországi gyár számára, hogy ezzel a koncepcióval Japánban is nyerni tudott. A pozitív visszajelzés a már említett megújulási program sikerét igazolja, melynek következő lépése a piacon jövő év tavaszán megjelenő SX4 lesz, ami már egy felsőbb kategóriájú autót jelent az Ignis és a Swift után.

Marad a merész dizájn és a dinamikus vezetési élmény, ami már eddig is kiemelt hangsúlyt kapott a cég televízióban, sajtóban, óriásplakátokon és egyéb reklámhordozókon megjelenő reklámüzeneteiben: elegendő csak a színes tömeg elől "menekülő" fürge autócskára utalni. A Suzuki Magyarország piacvezető autógyártójaként ugyanis, inkább piaci pozícióját kívánja megerősíteni a díj széles körű megismertetésével, és nem használná kifejezetten reklám célra az elismerést. A vállalat a kitüntetést a piaci sikereket megkoronázó szakmai visszacsatolásnak tartja. Ennek ellenére, ha a reklámszpotokban nem is, a PR területen mindenképpen kihasználják ennek előnyeit.

LM. - MB.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!