2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Megkezdődött Magyarország legnagyobb apróhirdetési oldalainak, az OLX-nek és a Jófogásnak az összeolvadása - közölte a Jófogás.hu csütörtökön az MTI-vel.

A közlemény szerint májustól egyetlen piactéren találkozhatnak a hirdetők és a vásárlók. Az OLX.hu május elejéig még él, de ott új hirdetést már nem lehet feladni. Május 9-től az aktív hirdetések szerkesztésének lehetősége is megszűnik, majd a május 11-i hét után csak a Jófogáson lehet hirdetéseket kezelni vagy böngészni közöttük - közölték. Az OLX-es felhasználók kérhetik, hogy eddigi hirdetési fiókjaik egyben kerüljenek át a Jófogásra.

A Jófogás.hu-t működtető norvég Schibsted Media Group februárban jelentette be, hogy megállapodott a dél-afrikai Naspers médiavállalattal annak magyarországi apróhirdetési üzletága, az OLX átvételéről.

A tájékoztatás szerint az elmúlt hetekben elkészült a két oldal összeolvadásának pontos menetrendje: a felhasználókat mindkét oldal folyamatosan tájékoztatja a következő lépésekről, a Jófogás pedig megnövelte az ügyfélszolgálatos munkatársak létszámát a kérdések megválaszolására.

A nyilvánosan hozzáférhető eredménykimutatás szerint a Schibsted Classified Media Hungary Kft. nettó értékesítési árbevétele 2013-ban 62,8 millió forint volt, míg az Allegro Group Kft.-é (ahova az OLX-en kívül más is tartozik) 1,8 milliárd forint a 2014. március 31-ig tartó üzleti évben.

A norvég Schibsted Classified Media Ltd. magyar leányvállalata 2010-ben indította el a Jófogás online hirdetési oldalt, amely hamar piacvezetővé vált az ingyenes apróhirdetési piacon. A Vaterát és az Árukeresőt működtető rivális Allegro Group - amely a dél-afrikai Naspers lengyel leányvállalata - azonban saját verzióval, az Apróddal állt elő az ingyenes online hirdetési piacon, és 2013-ra megszerezte az elsőbbséget. Az Apród márkanevet 2014 áprilisában a nemzetközileg ismert terméknévre, az OLX-re cserélték. A korábbi közlések szerint a Jófogásnak mintegy 20 alkalmazottja van, illetve az OLX.hu működésének leállása 15 embert érint az OLX.hu-nál, ami létszámleépítéssel is jár.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!