A Lidl eddig békésen terjeszkedett, mától azonban versenytárssal kell számolnia a kemény diszkont boltkategóriában. A többi kereskedelmi lánc nem tart különösebben a német mamutcégek csatározásától, sok szakember szerint a diszkont nem csodafegyver.
A piaci szereplők szerint a verseny több előnnyel is jár a vásárlók számára: fejlődik a kiszolgálás színvonala, sok helyen átrendezik a boltokat, és a kínálati palettához alakítják a termékbemutatást.
Rövidtávon egyébként nem a diszkontok, hanem a szupermarketek száma nő a piacon, a 170 tagú Plus üzletlánc ugyanis a Spar tulajdonába kerül, amely szupermarketekké alakítja a boltokat - számol be a Világgazdaság.
Megkezdte magyarországi hadjáratát az Aldi
Mától öt hazai városban várja első vásárlóit a német Aldi diszkontlánc, s további húsz helyen készü nyitásra a közeljövőben - írja a Világgazdaság.