A Facebook a harmadik negyedévben úgy növelte nyereségét, hogy mellette a kiadásai is igen szépen emelkedtek. A július-szeptemberi időszakban 11 százalékkal nagyobb nyereséget tudott elérni, mint egy évvel korábban. Ez összesen 896 millió dollárt jelent az előző évi 806 millió után, miközben az elemzők 776,5 milliós nyereségre számítottak a cégtől.
Az árbevétel 41 százalékkal 4,5 milliárdra ugrott köszönhetően annak, hogy a vállalatok egyre többet költenek a közösségi oldalon megjelenő reklámokra. Ellenben a költségek még ennél is nagyobb ütemben, 68 százalékkal növekedtek. Ez főként az elindított projekteknek köszönhető, mint például a feltörekvő piacokon az internet-hozzáférés kialakítása, vagy a virtuális valóság és mesterséges intelligencia területén elkezdett projektek.
A harmadik negyedévben az Instagram felhasználói bázisa elérte a 400 millió főt, a WhatsApp 900 milliónál tart, a Facebook pedig augusztus végén mérföldkövet ért el, hiszen egyetlen nap egymilliárd ember használta a közösségi oldalt.
mfor.hu