1p

A jövő év elején dől el, hogy a Tchibo-hálózat milyen terjeszkedési stratégiát követ Magyarországon – mondta el a Napi Gazdaságnak Torsten Kaack, a Tchibo Budapest Kft. ügyvezetője a cégcsoport első hazai boltjának bemutatóján.

A 200 ezer eurós beruházással az Aréna Plazában megnyitott üzlet forgalma alapján határozzák majd meg a további terjeszkedési stratégiát, mondta el az igazgató.

A vállalat a kontinensen mintegy 1500 bolttal van jelen, ebből ezer Németországban található, de az ausztriai jelenlét mellett az elmúlt időszakban beléptek a cseh és a lengyel piacra is.

A Magyarországon több mint 15 éve jelen lévő cég a kávék mellett mostantól többek között ünnepi kiegészítőket, konyhai eszközöket, divatcikkeket, játékokat, valamint sport- és szabadidős termékeket is árusít, de a közel 100 négyzetméter alapterületű üzletben folyamatosan változik majd a termékpaletta, írja a Napi Gazdaság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!