1p

Megnyitották a Wol Zrt. több mint egymilliárd forintos beruházásával készült World of Luxury (Wol) centrumát pénteken Budapesten, a központban luxustermékeket értékesítenek majd klubhangulatban - mondta Somogyi Róbert, a Wol Zrt. tulajdonos vezérigazgatója sajtótájékoztatón.

A várakozások szerint a Wol vásárlóközönségének 70 százaléka magyar, illetve Magyarországon élő külföldi lesz, 30 százalékuk pedig a környező országok lakói közül kerül majd ki. Somogyi Róbert elmondta, hogy az első teljes üzleti évben forintban milliárdos nagyságrendű forgalomra számítanak, és a befektetés megtérülését 3-5 év alatt várják.

A luxusmárkákat egy erre a célra kialakított ezer négyzetméteres villában értékesítik. A megnyitás alkalmából vezetik be a magyar piacra többek között a Rolls Royce Phantom luxusgépkocsiját, a német Wellendorff ékszereit, a Fürstenberg porcelánjait és a Sieger dizájner stílusvezető termékeit. Az idén további márkák, a Korloff gyémántjainak és a Jaquet Droz óráinak bevezetését is tervezik a Wol luxuscentrumon keresztül.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!