A szokásos mederben folytatódott a kereskedelmi televíziók nézettségi versenye az év második hetében is, olvasható az RTL Klub közleményében. A piacvezető csatorna hét megnyert estével és 30 százalékos heti átlaggal vezet. Az RTL Klubot több, mint nyolc százalékponttal lemaradva a TV2 (21,6% heti átlag SHR, 18-49) követi, majd 5,5 százalékkal a Viasat3. A dobogóról lemaradva egymással szoros versenyben a negyedik és ötödik helyen a Film+ (4,3% SHR) és a Cool (4%) áll, majd a sort sereghajtóként az M1 zárja (3,8%).
A 18-49-es toplista első tizenöt helyét az RTL Klub műsorai uralják, rögtön első helyen az RTL Hírek vasárnap esti adása (39,8% SHR), majd az aznap esti szupermozi, az Anyád napja (39,6% SHR). Őket követik többek között a Barátok közt adásai, a Cobra 11 (33,4% SHR) és a szombat esti Men in Black - Sötét zsaruk (33,5% SHR). A TV2-es műsorok közül egyedül Tom Cruise főszereplésével a Világok harca (26,2% SHR) tudta beküzdeni magát a tizenkettedik helyre.
Ezek a számok után váratlan kijelentést tett a konkurens csatorna közleménye: "a második hét is a TV2-nek sikerült jobban, ha a legnagyobb kereskedelmi televíziók korábbi hetekben elért teljesítményéhez viszonyítunk". Mérésük szerint tovább közeledett egymáshoz a két vezető csatorna: a TV2 minden vizsgált korosztályban javult, míg az RTL-nél teljes napon és főműsoridőben is csökkenést könyvelhettek el. A TV2 értékelése szerint merész, és az eddigi eredményeket nézve helyes döntésnek bizonyult a Jóban Rosszban sorozat duplikálása és a legnehezebb főműsoridős sávban való szerepeltetése: a sorozat ugyanis erőteljesebben szorongatja a konkurenciát, mint bármely eddig ebben a sávban szereplő műsor az utóbbi időben. Az első héten felállított 24,1 százalékos átlagos heti közönségarányt a második héten 25,8 százalékra javította a sorozat, ami csatornaátlag feletti eredményt jelent. A Jóban Rosszban a második héten kétszer is helybenhagyta az RTL Fókuszát, csütörtökön pedig 1,4 százalékpontra megközelítette legnagyobb konkurensét, a Barátok köztöt.
Hasonló tendencia tapasztalható főműsoridőben a kereskedelmi tévék hírműsorai között: a Tények két egymást követő napon több nézőt ültetett le a képernyők elé, mint a Híradó, kedden például 32,3 százalék SHR-rel bizonyult jobbnak ellenfelénél (RTL Híradó: 28,4% SHR). Visszavette pozícióját a TV2-es Krimihétfő, a hét első napján ugyanis az NCIS (26,4% SHR) és a Gyilkos számok (23,4% SHR) is nyert Dr. Csonttal (23,4% SHR) és az RTL legújabb sorozatával, a Dollhouse-zal (19,2% SHR) szemben. Ráadásul szerdán House ismétlés epizódjával is több nézőt (473 ezer néző) vonzott 18-49-ben, mint az ellene küldött RTL-es film (Én és én meg a tehén - 453 ezer néző), emelte ki a TV2.