A vállalat várhatóan a Sun Capital Partners magánbefektető társaságnak adja el a 630 étteremből álló, sültcsirkére és sültkrumplira szakosodott hálózatot. A McDonalds januárban elismerte, hogy tanulmányozza stratégiai lehetőségeit, írja a Rocky Mountain News.
Ugyan a Boston Market nyereségességét eltérően ítélik meg, a várakozások szerint a Sun Capital Partners lehet a megfelelő vevő, hiszen olyan étteremhálózatok üzemeltetésével szerzett tapasztalatokat, mint a Fazoli's, a Souper!Salad!, vagy a Sweet Tomatoes.
"Semmi értelme, hogy a McDonalds megtartsa az étteremhálózatot" - közölte John Glass, a CIBC World Markets elemzője Bostonban. A szakértő szerint a társaság azért vette meg 2000-ben a láncot, hogy tapasztalatokat szerezzen ebben az éttermi üzletágban is, azonban a vállalat most a gyorséttermi szolgáltatást kívánja erősíteni.
Glass becslése szerint az országszerte 14 ezer embert foglalkoztató Boston Market éves bevétele 600 millió dollárra tehető, azonban a nyeresége mindössze ötmillió dollár lehet. A hálózat 120 étterme szűnt meg azóta, hogy a McDonalds hét éve 176 millió dollárért felvásárolta.