"A portfolió módosítása, finomhangolása napirenden van a Sanoma Budapestnél: a termékek fenntartható működésére keresünk optimális megoldásokat. Az átalakítás azokat a kiadványokat érintheti, amelyek nem hoznak robosztus nyereséget, és nem látjuk, hogy ez két-három éven belül változna" – közölte az igazgató.
Szabó György hozzátette, ennek alapján mintegy hetven médiumuk kevesebb mint 10 százaléka lehet bármilyen módon érintett az ügyben. Konkrét médiumok említése nélkül annyit mondott, már csoportosították, mely orgánumok eladását, kiszervezését tartják elképzelhetőnek, és "nemsokára" megkezdik a tárgyalásokat az érdeklődőkkel.
Ebben a kérdésben a Sanoma Budapest "igencsak kreatív" - jegyezte meg, hozzátéve, nem zárkóznak el sem eladástól, sem vegyes vállalat alapításától, sem attól, hogy kiszervezzék a kiadói tevékenységet.