Az értékesítés húsz százalékkal 3,6 milliárd koronára nőtt.
A Lego kétszámjegyű növekedést tudott elérni, miközben a globális játékpiac gyakorlatilag stagnál. Elsősorban Észak-Amerikában és Észak-Európában volt jó az üzletmenet.
A kedvező első félévi eredmények után a csoportnál felfelé módosították az év egészében várható előrejelzést: a bevételt 8,4 milliárd koronáról 9 milliárdra, az adó előtti eredményt 1,5 milliárd koronára 1,4 milliárdról.
Tavaly az adó előtti éves eredmény 1,4 milliárd dán koronára emelkedett a 2006-os 1,3 milliárdról. Az adózott eredmény 1,03 milliárd dán korona volt, egy évvel korábban 1,3 milliárd. A bevétel 2,9 százalékkal 8 milliárd dán koronára emelkedett a 2006-os 7,8 milliárdról. Egyszeri tételek nélkül az üzemi eredmény 1,47 milliárd dán koronára gyarapodott 1,41 milliárdról.
A 75 éves vállalat 2006 előtt sokáig veszteséges volt: a világ negyedik legnagyobb játékgyáraként nehéz helyzetbe került elsősorban a számítógépes játékok elterjedése miatt. Csökkent a bevétele is, jelentős létszámleépítést hajtott végre, termelését olcsó bérű országokba - többek között Csehországba, Magyarországra - helyezte át, szabadidőparkokat adott el, majd átszervezést hajtott végre.
Az átszervezések jegyében elsősorban a hagyományos építőelem üzletágra helyezték a hangsúlyt, mert úgy ítélték meg, hogy az elektronikus játékok további térnyerése közben újabban növekedni kezd az érdeklődés a kreativitást igénylő játékok iránt is. Korábban a Lego építődobozai kissé unalmassá váltak a hagyományosabb játékok kedvelői számára, mivel többnyire már csak egy-két alakzatot lehetett építeni belőlük, miközben a játék természeténél fogva túl sok elektronikus dúsításra nem volt lehetőség. Újabban a Lego visszatér saját hagyományaihoz: egyes dobozaiból ismét bármit össze lehet állítani.