1p

Több mint negyedével növelte adózott eredményét a BMW az idei második negyedévben - közölte a bajorországi gyártó kedden az európai piacnyitás előtt.

A világ legnagyobb prémiumautó-gyártója 1,77 milliárd euró (412 milliárd forint) nyereséget termelt az április elejétől június végéig tartó három hónapban. Ez 27,2 százalékkal több, mint egy évvel korábban. A profitmarzs - a nettó nyereség a bevétel arányában - 11,7 százalékra nőtt a 2013. második negyedévi 9,6 százalékról. A BMW ezzel megelőzte két nagy vetélytársát, az Audit és a Mercedest.

Az értékesítési árbevétel nem egészen 2 százalékkal, 19,9 milliárd euróra emelkedett. A társaság összesen kicsivel több mint 533 ezer autót adott el április-júniusban. Különösen népszerűek a BMW 5-ös sorozat szedánjai és az X5-ös városi terepjáró.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!