2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A Twitter amerikai közösségi oldal idei harmadik negyedévi bevétele a duplája volt az egy évvel korábbinak, vesztesége azonban a cég bővítése miatt majdnem háromszorosa lett a tavaly harmadik negyedévinek.

A bevételek 168,6 millió dollárt tettek ki a tavaly azonos időszaki 82,3 millió dollár után, és 21 százalékkal haladták meg az előző negyedévit. A bővülés ellenére a Twitter még mindig nagyon távol van attól, hogy nyereséges legyen: július és szeptember között 64,6 millió dollár volt a vesztesége, amely majdnem háromszorosa az egy évvel korábbi 21,6 millió dolláros harmadik negyedéves veszteségnek.

A veszteség megugrása mögött az adatkezelő központ bővítése és a dolgozói létszám növekedése miatt emelkedő költségek álltak, 2013 harmadik negyedévében a kiadások több mint kétszereresére nőttek az egy évvel korábbinak, és 30 százalékkal haladták meg az idei második negyedévit. A cég most 2300 munkavállalót foglalkoztat, júniusban még csak 2000 alkalmazottja volt.

A Twitter negyedéves jelentését különös érdeklődéssel követik a piaci befektetők, mert a cég egymilliárd dollár bevételre szeretne szert tenni azáltal, hogy értékpapírjai hamarosan megjelennek a New York-i tőzsdén. A Twitter belépése lenne az ágazatban a legnagyobb értékpapír-piaci bevezetés a Facebook tavalyi tőzsdére lépése óta.

Piaci elemzők szerint nem feltétlenül tragédia, hogy most még veszteséges a cég. Egyes adatok szerint az idén Amerikában a tőzsdére bevezetett internetes cégek 68 százaléka veszteséges volt az elmúlt egy évben. Az elemzők most tényként kezelik, hogy a Twitternek nagy a növekedési potenciálja, de még hosszú utat kell megtennie, míg nyereséges lesz. A reklámbevételek döntő többsége (70 százalék) például még mobiltelefonokról származik, de a havi felhasználók száma már elérte a 230 milliót.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!