2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Bérlői szerkezetében és koncepciójában is megújulni készül a Lurdy Ház bevásárló- és irodaközpont. Elsősorban a 29 ezer négyzetméternyi kiskereskedelmi terület jelentős átalakulásáról van szó, az irodák továbbra is jól kihasználtak - értesült a Világgazdaság.

Nyolc-tíz nagy nemzetközi bérlővel tárgyal jelenleg a Lurdy Házat néhány hónapja irányító új vezetés; ha ezek egyidejűleg döntenek a megjelenésről, jelentős kedvezményt kaphatnak - tudta meg a lap Molnár Józseftől, a Lurdy csoport tavaly júniusban kinevezett vezérigazgatójától. Egyelőre csak az dőlt el, hogy a csoporthoz tartozó Max Szupermarketet a Reál exkluzív mintaboltja váltja fel. Ezenkívül négy-öt, főként a ruházat és a szórakoztatóelektronika területén tevékenykedő nemzetközi cég számára kínálják fel a megfelelő helyiségeket.

A vezető elismerte, hogy eljött az ideje az újrapozicionálásnak, a központot fel kell javítani, szükséges a bérlői mix megújítása, mert egyrészt csak így lehet növelni a mostani 75-76 százalékos kihasználtságot, másrészt még több pénz költésére ösztönözni a látogatókat.

A Lurdy Házat kilenc éve építtette a német tulajdonos, Rudolf Walther. A központban több tucat üzlet működik, ám az elmúlt években több jelentős bérlő kivonult, illetve a felső emeletről a földszintre költözött; igaz, volt egy-két nagyobb beköltöző is. Az üzemeltető cég előző vezetése kevésbé intenzív, illetve hatékony kommunikációt folytatott a központról. "Ezzel a gyakorlattal szakítottunk, a ház újrapozicionálását célzó kampányban jelentős összeget költünk a marketingre és a tájékoztatásra" - mondta a lapnak a vezérigazgató.

Az új koncepció lépésenként valósul meg: a bérlői mix megújulása mellett továbbra is ingyenes a 2000 parkolóhely, új közösségi terek kialakítását tervezik, sztárokkal fémjelzett, ingyenes hétvégi programok sorozatát kínálják, fejlesztették internetes portáljukat is - olvasható a Világgazdaság cikkében.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!