2p

Januártól új arculattal jelentkezik a Magyar Turizmus Zrt., amely egyebek között új légi járatok indítását és a vidéki szálláshelyek hétközbeni forgalmát segítené jövőre. Emellett legalább tízmillió külföldi vendégéjszaka elérése a cél.

Megújult branddel jelentkezik a Magyar Turizmus Zrt. jövőre, a nemzeti turisztikai marketingszervezet új, egységes márkakommunikációval lép fel a piacon 2008-tól. Az új arculat kialakításában részt vevő médiaügynökséget közbeszerzési eljárás során választja ki a cég - közölte Róna Iván vezérigazgató a jövő évi marketingtervet bemutató sajtótájékoztatón.

Az MT Zrt. célkitűzései között szerepel, hogy a belföldi vendégéjszakák száma jövőre elérje a tízmilliót, a külföldieké pedig a 10,2 milliót. 2008-ban folytatódik a Balaton újrapozicionálása, emellett elősegítenék az új menetrend szerinti légi járatok beindítását, és szeretnék kiaknázni a nemzetközi vonzerejű nagyrendezvényekben rejlő lehetőségeket. Tovább növelnék a belföldi utazások presztizsét, ösztönöznék az üdülési csekkek turisztikai célú beváltását, és el kívánják érni, hogy a vidéki szálláshelyeken hétközben is bővüljön a forgalom.

A Magyar Turizmus Zrt. 2008-ban a 2007. évi költségvetésénél nagyobb, várhatóan ötmilliárd forintot meghaladó összegből gazdálkodhat. Róna Iván elmondta, hogy ebből jövőre előreláthatólag 4,4 milliárd forintot tudnak marketingtevékenységre fordítani.

Az MT Zrt. a marketingkommunikációs eszközök közül egyre nagyobb figyelmet szentel az e-marketingnek, ezért tervbe vette, hogy egységesíti valamennyi honlapját, megújítja a központi portált, amelyet egyebek között a kiemelt termékek promotálására használ majd, és szeretné növelni a látogatottságot is.

Kiemelt turisztikai termék lesz Budapest és környéke, a Balaton, az egészség- és hivatásturizmus, a Vizek Éve belföldi kampány, illetve a Pécs 2010, Európa Kulturális Fővárosa körüli rendezvények kommunikációja. Ugyanakkor nagy hangsúlyt fektetnek az eseményturizmusra is, továbbra is támogatnak olyan akciókat, mint a Nyitott Pincék Napjai, a Torkos Csütörtök, a Reneszánsz Év vagy a Nemzeti Parkok Hete.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!