2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Januártól új arculattal jelentkezik a Magyar Turizmus Zrt., amely egyebek között új légi járatok indítását és a vidéki szálláshelyek hétközbeni forgalmát segítené jövőre. Emellett legalább tízmillió külföldi vendégéjszaka elérése a cél.

Megújult branddel jelentkezik a Magyar Turizmus Zrt. jövőre, a nemzeti turisztikai marketingszervezet új, egységes márkakommunikációval lép fel a piacon 2008-tól. Az új arculat kialakításában részt vevő médiaügynökséget közbeszerzési eljárás során választja ki a cég - közölte Róna Iván vezérigazgató a jövő évi marketingtervet bemutató sajtótájékoztatón.

Az MT Zrt. célkitűzései között szerepel, hogy a belföldi vendégéjszakák száma jövőre elérje a tízmilliót, a külföldieké pedig a 10,2 milliót. 2008-ban folytatódik a Balaton újrapozicionálása, emellett elősegítenék az új menetrend szerinti légi járatok beindítását, és szeretnék kiaknázni a nemzetközi vonzerejű nagyrendezvényekben rejlő lehetőségeket. Tovább növelnék a belföldi utazások presztizsét, ösztönöznék az üdülési csekkek turisztikai célú beváltását, és el kívánják érni, hogy a vidéki szálláshelyeken hétközben is bővüljön a forgalom.

A Magyar Turizmus Zrt. 2008-ban a 2007. évi költségvetésénél nagyobb, várhatóan ötmilliárd forintot meghaladó összegből gazdálkodhat. Róna Iván elmondta, hogy ebből jövőre előreláthatólag 4,4 milliárd forintot tudnak marketingtevékenységre fordítani.

Az MT Zrt. a marketingkommunikációs eszközök közül egyre nagyobb figyelmet szentel az e-marketingnek, ezért tervbe vette, hogy egységesíti valamennyi honlapját, megújítja a központi portált, amelyet egyebek között a kiemelt termékek promotálására használ majd, és szeretné növelni a látogatottságot is.

Kiemelt turisztikai termék lesz Budapest és környéke, a Balaton, az egészség- és hivatásturizmus, a Vizek Éve belföldi kampány, illetve a Pécs 2010, Európa Kulturális Fővárosa körüli rendezvények kommunikációja. Ugyanakkor nagy hangsúlyt fektetnek az eseményturizmusra is, továbbra is támogatnak olyan akciókat, mint a Nyitott Pincék Napjai, a Torkos Csütörtök, a Reneszánsz Év vagy a Nemzeti Parkok Hete.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!