2p

A Magyar Rádió (MR) 2007. augusztus 15-étől megújult arculattal jelentkezik. A rádió az új külső mellett tartalmi változásokat is végrehajt a közszolgálati adóknál.

"Célunk az, hogy ne csupán arculatot, hanem a tartalmi, személyi megújulás kapcsán új márkát is építsünk. Az MR új arculata az az egységes vizuális rend, amellyel ezután megjelenünk a nyilvánosság előtt" - mondta Such György, az MR elnöke.

Az új logók

Az új arculattal egy időben a Magyar Rádió 2007. augusztus 15-étől új névhasználatot vezet be. A közszolgálati rádió a jövőben az MR elnevezést, az adók az MR1-Kossuth Rádió, MR2-Petőfi Rádió, MR3-Bartók Rádió megnevezést használják. A névhasználat változását az elnök azzal indokolta, hogy az MR csatornáinak száma várhatóan növekedni fog.

"Az adók neve mellett megjelenő MR jelölés összekapcsolja az önálló szerkesztési elveket követő, eltérő hallgatóságot vonzó, markánsan egyedi csatornákat" - hangsúlyozta az elnök.

Az MR új arculatának terveit az újramárkázás, az identitás ki- és átalakításában nagy tapasztalattal bíró londoni Navyblue Design Group kreatív ügynökség készítette. A kommunikációs stratégiaváltás során a rádió partnere a magyarországi Braun&Partners Network, míg a kreatív megvalósítást a Sylva reklámügynökség végzi, áll a rádió közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!