A vállalat életében húsz éve nem látott méretű átalakítás célja az ügyfélkör bővítése: a McDonald's éttermek főként gyerekekből, tinédzserekből álló tábora mellé az idősebb korosztályt képviselő fogyasztókat is be akarják csábítani az éttermekbe. Ennek jegyében nemcsak a "díszletek" változnak, hanem egészségesebb ételeket és helyi specialitásokat is kínálnak.
Az első átalakított éttermek egyébként 4,5 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítottak, mint a hagyományosak. Ma már a 64 franchise-rendszerben működő európai McDonald's étterem kilenc különféle dizájn közül választhat.
A hazai lánc nem tudja, jut-e számára is fejlesztési pénz, de a hálózat bővítését mindenképpen folytatja. A nemzeti ételkínálat kialakítása is napirenden van, de ebben a kérdésben még nem született döntés - közli a Napi Gazdaság.