2p

A Yahoo által meghirdetett "újjáépítési program" megvalósítása egyszerűsítené a vállalat szerkezetét - írja a BBC. A rendkívül szerteágazó feladatokat két igazgatóság között osztaná meg a cég. Az internetes óriás megújítására azért van szükség, mert eddig nem tudta hatékonyan felvenni a versenyt nagy riválisával, a Google birodalommal.

A Yahoo elmúlt negyedéves jelentéseiben az áll, hogy a vállalat bevételei 37 százalékkal estek vissza. A vészcsengő hangját ekkor hallották meg a cég vezetői.

A cég személycserékkel kezdi a vállalat átalakítását: jövő márciusban távozik Daniel Rosenweig ügyvezető, helyét várhatóan Susan Decker pénzügyi igazgató veszi át adta hírül a BBC. A hölgy azonban még ezelőtt megkezdi egy új hirdetési rendszer kidolgozását is.

A Yahoo marketing- és reklámrendszereinek "gatyába rázására" azért van szükség, mert a cég egyre inkább élesedő versenyre számít ezen a piacon. A korábban úttörőnek számító vállalkozás ugyanis mostanában nem igazán tudott alkalmazkodni a web átalakulásához, elsősorban a közösségi internet megjelenéséhez, aminek segítségével más cégek sikerrel jutottak el a fiatalabb ügyfelekhez. A Google például gyakorlatilag a Yahoo orra elől halászta el például a népszerű videómegosztó szájtot, a YouTube-ot is.

A Yahoo-nak azonban még így is jelentős maradt a piaci részesedése, és a társaságnál hiszik, hogy erre alapozva túlléphetik saját árnyékukat, és újra növekedhet a vállalat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!