A nyomtatott lappal párhuzamosan a www.nemzetisport.hu is új designt kap, és tartalmilag is megújul. A váltás célja a márkaegyesítés, a brand stílusjegyeinek egységesítése. A lap tartalma e-újság néven külön rovatként jelenik meg a site-on, azaz a váltástól kezdve megszűnik a lap ingyenes online elérhetősége.
Az online tartalom teljesen elkülönül a print tartalomtól, hangsúlyosan sporthír portálként üzemel, rövidebb "két perces" írásokkal tájékoztatja az olvasókat a sportvilág híreiről a lehető leggyorsabban. Bővített tartalomkínálatot nyújtanak a fizetőssé váló hosszabb írások, lesz kiemelt publicisztika, majd később blog, multimédia rovat, eseménykereső, sportprogramajánló és tömegsport rovat.
A Nemzeti Sport napilap és online kiadásának megújulását négyhetes, kiemelkedő komplex marketingkampány, illetve eladásösztönző olvasói játék, promóció, PR- és B2B aktivitás is kíséri. A kampányt házon belül szervezte a kiadó.