A friss honlap megújult grafikájára a tavaly év végén megjelent új hírlevél arculati elemeiből már lehetett következtetni. A honlap cserével az MMSZ célja az volt, hogy az átláthatóbb menüjével megfeleljen a mai digitális kor elvárásainak, reszponzivitásával bárhol, bármikor, bármilyen eszközzel elérhetővé váljon.
Az MMSZ célkitűzései között szerepel, - lépést tartva az állandó fejlődéssel -, hogy az új korszakhoz kapcsolódó új ismereteket átadja tagjainak, partnereinek, ezzel elősegítve naprakészségüket, szakmai sikereiket. Ehhez most az új weboldalán a tagok rendelkezésére bocsájt egy, a saját profiljuk létrehozására alkalmas felületet. A honlap fejlesztést a Szövetség online marketing partnere, a Seethaler Consulting végezte.
Az új honlap nyújtotta tagi profil létrehozásának lehetősége csak egy a sok közül, amellyel az idei évben az MMSZ bővíteni kívánja szolgáltatásainak körét. Az elnökkel, Hinora Ferenccel készített év eleji interjúból az is kiderül, hogy a menedzserszemléletet kiterjesztve a Szövetségre a tagokból hogyan válik "ügyfél", hiszen a megújulásra képtelen nonprofit szervezetek nem maradhatnak életképesek. Fontos láttatni a tagokkal, hogy miért is érdemes a szervezethez tartozni, ezt többek közt a Szövetség kommunikációja javításával kívánja elérni.
mfor.hu