1p

Az Edison Network szervezésében az Egyesült Vegyiművek 3 márkájának indult kampánya a napokban.

Az Ász mosópor árpromóciója a kampány hatására napok alatt nem várt mértékű értékesítési sikert hozott. A tradicionális WU2 samponok új csomagolását az ügynökség készítette, és intenzív kampány és promóció támogatja, továbbá a BIP öblítő család reklámfilmje látható még a TV csatornák reklámblokkjaiban. Az EVM dinamikus marketing tevékenysége 2004-ben is folytatódik, további termékek megújulása várható. Az Edison új megbízás alapján dolgozik a Burger King év végi kampányainak előkészítésén.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!