2p

Stratégiai irányváltásra szánta magát a Bosch: Blaupunkt nevet viselő üzletágának két termékdivízióját januártól az Aurelius csoport vette át, amely közepes méretű cégek és leányvállalatok akvirálására specializálta magát.

A Bosch 2009-től az összetett rendszerekre kíván összpontosítani, ezért a (CM) Car-Multimedia-Blaupunkt, valamint (AC) audio-komponenseket, hangfalakat, erősítőket és antennákat gyártó két részlegét az Aurelius csoportnak adta át.

A döntés hátterében az állt, hogy a Bosch vállalati stratégiáját már nem lehetett megfelelően összehangolni a két üzletág tevékenységével. A tervek szerint a két üzletágból hamarosan egy független, közepes méretű vállalat lesz, amely főként az autós-információ technológiára és a szórakoztatásra fog összpontosítani.

A hildesheimi székhelyű Blaupunkt főként nagy partnerei részére szállít gyári beépítésű termékeket: rádiókat, navigációkat, műszerfal rendszereket, hangszórókat, erősítőket és antennákat, a partnerek személyre szabott igényeinek megfelelően. Ezzel együtt termékei kiskereskedelmi forgalomban is elérhetők uniformizáltabb formában, a könnyebb és sokrétűbb beépíthetőség érdekében.

Magyarországon a Bosch Budapesti Fejlesztési Központja, valamint legnagyobb, hatvani autóelektronikai gyára dolgozik a Blaupunkt üzletágnak, akik nem érintettek a döntésben, áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!