Az idei fesztiválon jelentős változások történtek a zsűrizés menetében, így az ATL kategóriákat 9 fős kreatív, a BTL kategóriákat 7 fős BTL, az Interaktív és Web kategóriákat 5 fős online szakmai zsűri értékeli, mely a Gerilla és Vírusmarketing alkotások elbírálása során további offline szakemberekkel bővül.
Az Innovatív Média, a Self Promotion, a Társadalmi Célú Reklám, illetve Komplex kampány kategóriákba érkezett nevezéseket első körben 16 fős, különböző szakterületekről érkező ügynökségi kreatív, illetve a megrendelői oldalról érkezett - tavaly Arany Pengével jutalmazott - kommunikációs szakemberek bírálják el. Ezt az ún. Komplex, illetve a korábbiakban már említett ATL, illetve Interaktív és Web zsűrit a tavalyi évben legtöbb pontot begyűjtött MAKSZ tag ügynökség, a BBDO Budapest kreatív igazgatója, Simon András vezeti.
A BTL zsűri elnökének a szervezők Tóth Tamást, a Special Event Budapest ügyvezető igazgatóját kérték fel. További újdonság, hogy az eddig nehezen bemutatható BTL kategóriákban a pályázóknak lehetősége nyílik, hogy a zsűri előtt élőben prezentálják alkotásaikat.
A zsűrizésre idén is közvetlenül a fesztivált megelőzően kerül sor. A fesztiválon a zsűrik az elmúlt év legjobb reklámfilmjei, rádió-, sajtó-, plakát/poszter- és webes megoldásai mellett gerillareklám és vírusmarketing, valamint a kibővült BTL kategóriákban jutalmazzák a legjobbakat. Nevezni a MAKSZ honlapjáról elérhető jelentkezési lap segítségével még 2007. április 20., péntekig lehet.
Menedzsment Fórum