2010. augusztus 2-től Kozári István vezeti az Origo Zrt. kereskedelmi területét. Kozári István munkába állásáig az Origo Zrt. sales csapatát változatlanul Novák Péter általános vezérigazgató-helyettes irányítja.
Kozári István közgazdászként szerzett diplomát pénzügyi területen, majd karrierjét az Unilever Magyarország Kft.-nél kezdte. 2001-ben csatlakozott az Initiative médiaügynökséghez media vásárlóként . Médiatervezőként, majd csoportvezetőként számos hirdetővel volt alkalma együtt dolgozni. A legtöbb időt, az Unilever márkáinak stratégiai és taktikai tervezésével töltött. Jogot hallgatott Pécsett, illetve hosszabb időt töltött Zágrábban, a DMS ügynökségnél, ahol szintén ügyfélkapcsolatokért felelt.
A kommunikáció tervezés mellett a a kommunikációval kapcsolatos piackutatás is kedvelt területei közé tartozik, a MAKSZ kutatói fórumának annak indulásától kezdve.tagja volt, illetve tagja az ESOMAR-nak is.
2006-ban kezdett el intenzívebben foglalkozni a digitalis médiában rejlő lehetőségekkel az Initiative digitalis és online üzletágának vezetőjeként. 2008 decemberétől az IPG csoport ujonnan alakított Fastbridge Magyarországnevű digitalis és online médiaügynökségének ügyvezetője. Az innovativ digitalis kommunikációs megoldások lelkes híve, rendszeres résztvevője szakmai fórumoknak, konferenciáknak.
A MAKSZ online szekciójának elnöki posztja mellett tagja az IAB elnökségének.
További karrier híreket az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.