A GVH közleménye szerint a tranzakció eredményeként az eddig csak a hetilapkiadásban (a Heti Válasz kiadása, hirdetési felületeinek értékesítése) érdekelt Infocenter-csoport médiapiaci érdekeltségei bővülnek, hiszen az IKO Holding-on keresztül 31 százalékos tulajdonosa lesz az RTL csoportnak. A társaság - a televíziós műsorok készítése és értékesítése, valamint az azokhoz kapcsolódó reklámidő értékesítése, emellett kültéri plakát felületek értékesítése terén aktív Rákosi csoporttal együtt - közös irányítójává válik a magyar nyelvű televíziós műsorokat gyártó IKO M és Videovox társaságoknak, valamint a televíziós hirdetési megoldásokat kínáló IKO SH-nak.
Mivel a felek piaci pozíciója alapján az összefonódás következtében káros versenyhatás fellépése nem valószínűsíthető, a GVH hozzájárult annak megvalósulásához - tartalmazza a versenyhivatali közlemény.
MTI