A Magyarországon is jelen levő brit kereskedelmi márka komoly baklövést követett el, amikor a DD, valamint annál nagyobb méretű melltartókért 2 font (kb. 624 forint) extrát számolt fel. Nagy-Britannia tradicionális ruházati termékeiről híres áruházlánca azzal magyarázta a döntést, hogy az előállítási és anyagköltségek a nagyobb termékeknél magasabbak, írta a Brandrepublic.com.
Nem számolt azonban a cég a dúskeblű hölgyek bosszújával. A többletköltségek miatt az érintettek országos akcióba kezdtek, a Facebook közösségi oldalon még egy csoport is létrejött, "Busts 4 Justice" (Igazságot a melleknek) néven. Az ellenkampány olyan jól sikerült, hogy az óriáscég végül meghátrált.
A vállalat egyévnyi heves tiltakozás után egész oldalas hirdetésben kért bocsánatot a brit vásárlóktól. Emellett csökkentette az érintett fehérneműk árát is. Hogy az extra publicitást saját javára fordítsa a társaság két hétig minden egyes melltartó árából elenged további 25 százalékot.